woensdag 28 oktober 2009

Als je van me houdt

Als je van me houdt luister dan niet naar mijn woorden
en vergeet de zinnen die ik zeg
Je oren kunnen niet horen
wie ik werkelijk ben
begrip kan niet begrijpen.

Als je van me houdt kijk dan niet naar wat ik doe
en doe niets met mijn daden
Je ogen zien niet wie ik werkelijk ben
want kijken kan geen liefde zien.

Als je van me houdt houd dan niet van mij
zoals je denkt dat liefde is.

Houd van wie jij zelf bent en ontdek de vreugde
in jouw eigen Zijn

en dan... dan...
is er kijken met je hart
is er luisteren met je hart
is er denken met je hart

En je danst met me mee in de oneindige rijkdom van het bestaan
steeds verder, steeds verder

Als je van me houdt verbind dan voor altijd
je ziel met heel jouw leven
en trouw met wie jij bent
opdat liefde zich kan delen.
(Emilia Hollander)

1 opmerking:

Annie zei

Alweer een heeeeeel mooie tekst. En de foto's ook hoor! Bedankt!