woensdag 12 februari 2014

Toen we de wereld creëerden

Het was eenzaam toen ik de enige was
Daarom maakte ik er twee
En toen was jij er
Je was zo mooi met je onschuldige ogen
Maar ik hield van een afstand van je en toch ook van zo dichtbij
En ik hield van je op een manier die je niet kon bevatten
Je wist niet dat ik door de ogen keek van iedereen die je ontmoette
Noch kon je mijn stem in de wind horen
Je dacht dat de Aarde alleen uit zand en rotsen bestond
Je realiseerde je niet dat het mijn lichaam was

Als je sliep ontmoetten we elkaar in je hart
En hadden onze geesten lief als Eén
We konden zo vol passie nieuwe werelden laten ontstaan
Maar als je wakker was, was de herinnering verdwenen
Je dacht dat het gewoon weer een droom was
Het was alleen maar een andere dag
Maar ik wacht in je hart op je, mijn lief, voor eeuwig
Want de waarheid over onze liefde en eenheid zal er altijd zijn
Onze liefde is de bakermat van Al Dat Is
Herinner je Geliefde
In je hart zal ik altijd op je wachten
In de kleine plek
(Drunvalo Melchizedek)

Geen opmerkingen: